Mechanický mùstek se sklopným čelem série MODL
Mechanické vyrovnávací můstky z řady MODL nevyžadují elektrické napájení a jsou vhodné k použití v podmínkách chybějícího elektrického napájení bez možnosti instalace elektrohydraulického můstku. Mechanický můstek je uváděn do pohybu ručně 2 pracovníky, čelo se otáčí a vyklopí automaticky. Poté se můstek spouští až na korbu nákladního auta. Po skončení nakládky a vykládky se čelo sklopí, můstek se zvedne a vrátí se do původní pozice. Instalace je zavěšením či zabudováním.
Různorodost naších nakládacích můstků Vám umožňuje vybrat nejvhodnější řešení pro jakýkoliv podnik.
Parametry | Mechanický mùstek se sklopným čelem série MODL |
---|---|
Délka, mm | 2 500 Rozměr s uzavřeným čelem |
Šířka, mm | 1 800/2 000 |
Délka čela, mm | 400 |
Pracovní rozsah, mm | od –300 do +310 |
Počet zvedacích válců, ks | |
Nosnost, kg | 6 000 |
Teplotní rozsah, °C | –30… +50 |
Barva | černá (RAL 9005) Práškové barvení s předběžným kuličkováním, jiná barva pouze na vyžádání |
Hlavní výhody:
- Samočisticí závěsy mezi můstkem a čelem
- Délka čela je 400 mm
- Při práci s naklopeným nákladním autem lze můstek naklopit do strany až o 100 mm
- Díky žlutočernému výstražnému pásmu je vidět, kdy je můstek nad rampou
- Povrch můstku je z vlnitého plechu zajišťujícího nejlepší spojení s koly nakladače
- Boční bezpečnostní krytky chrání před zasažením nohou obsluhy v prostoru mezi můstkem a otvorem v průběhu prací
- Blokovací mechanizmus (podpěra k údržbě) zajišťuje bezpečnou údržbu a opravu můstku
- Opory čela zajišťují bezpečný příčný pohyb uzavřeným můstkem
Povrch vyrovnávacího můstku je z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 6 mm s výškou vlny 0,6 až 1,8 mm (dle GOST 8568-77) a je vhodný k použití se standardním 4kolovým nakládačem s nafukovacími koly. Případné menší povrchové deformace můstku nemají vliv na funkčnost zařízení. Čelo je vyrobené z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 12 mm s výškou vlny 1,2 až 3,6 mm. Podélné nosníky jsou v provedení z I nosníků 100 mm či L profilu o velikosti 140 x 40 x 4 mm, trám je z profilu 100 mm.
KONSTRUKCE
- mechanismus tlumení čela
- boční bezpečnostní kryty
- čelo
- můstkové vyvažovací mechanismy
- mechanismy otevírání čela
- kryt můstku
- trám
- výstražné žlutočerné pásmo
- madla pro zvedání můstku
- řetězový pohon pro ovládání můstkem
PODMÍNKY PROVOZOVÁNÍ VÝROBKŮ
- K zajištění spolehlivé a bezporuchové činnosti vyrovnávacího můstku je doporučována pravidelná technická prohlídka a údržba.
- Při řízení vyrovnávacího můstku dbejte, aby pracovní zóna byla bez osob a nákladu.
- Při práci vyrovnávacího můstku budou vrata otevřená.
- Zkontrolujte, aby vozidlo bylo zaparkováno správně. V případě nebezpečí pohybu auta zajistěte kola pomocí blokátorů kol.
- Před nakládkou a vykládkou zkontrolujte, aby celá šířka rampy byla uložena na korbě vozidla. Minimální vzdálenost posunu rampy do korby vozidla je 100 mm.
- Řídící jednotka bude vždy uložena tak, aby operátor mohl kdykoliv zkontrolovat průběh nakládky a vykládky.
- U standardních nakladačů s nafukovacími koly je přípustné použití vyrovnávacích můstků s bodovým zatížením 1,3 N/mm2.
- U nákladního zařízení s vysokým bodovým zatížením jako jsou elektrické vysokozdvižné vozíky, paletovací vozíky, vysokozdvižné vozíky a sběrače objednávek s PU koly budou vždy použity můstky s bodovým zatížením 6,5 N/mm2.
Skladem