Mechanický nakládací mùstek mini, série MDLM
Mechanický vyrovnávací můstek Minidok z řady MDLM nevyžaduje elektrické napájení a je vhodný k použití v podmínkách chybějícího elektrického napájení bez možnosti instalace elektrohydraulického můstku. Ve srovnání s mechanickými můstky z jiných řad se vyznačuje podstatně menší hmotností (370 kg), přitom odolává dynamickému zatížení až 6000 kg a statickému až 9000 kg. Mechanický můstek je uváděn do pohybu ručně 1 pracovníkem, čelo se otáčí a vyklopí automaticky. Poté se můstek spouští až na korbu nákladního auta. Po skončení nakládky a vykládky se čelo sklopí, můstek se zvedne a vrátí se do původní pozice.
Pozor! Vyrovnávací platforma "Minidok" není vhodná pro práci s velkými vozy.
Různorodost naších nakládacích můstků Vám umožňuje vybrat nejvhodnější řešení pro jakýkoliv podnik.
Parametry | Mechanický nakládací mùstek mini, série MDML |
---|---|
Délka, mm | 500 |
Šířka, mm | 1 600/1 800/2 000 |
Délka čela, mm | 300 (400 na vyžádání) |
Pracovní rozsah, mm | od–100 do +100 |
Nosnost, kg | 6 000 |
Teplotní rozsah, °C | –30… +50 |
Barva | černá (RAL 9005) Práškové barvení s předběžným kuličkováním, jiná barva pouze na vyžádání |
Hlavní výhody:
- Spolehlivé nízkonákladové zařízení,
- Povrch můstku je z vlnitého plechu zajišťujícího nejlepší spojení s koly nakladače
- Délka čela je 300 mm
- Díky žlutočernému výstražnému pásmu je vidět, kdy je můstek nad rampou
Povrch vyrovnávacího můstku je z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 6 mm s výškou vlny 0,6 až 1,8 mm a je vhodný k použití se standardním 4kolovým nakladačem s nafukovacími koly. Případné menší povrchové deformace můstku nemají vliv na funkčnost zařízení. Čelo je vyrobené z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 12 mm s výškou vlny 1,2 až 3,6 mm.
KONSTRUKCE
- gumový nárazník
- páka
- čelo
- kryt můstku
- výstražné žlutočerné pásmo
- trám
- rampa
PODMÍNKY PROVOZOVÁNÍ VÝROBKŮ
- K zajištění spolehlivé a bezporuchové činnosti vyrovnávacího můstku je doporučována pravidelná technická prohlídka a údržba.
- Při řízení vyrovnávacího můstku dbejte, aby pracovní zóna byla bez osob a nákladu.
- Při práci vyrovnávacího můstku budou vrata otevřená.
- Zkontrolujte, aby vozidlo bylo zaparkováno správně. V případě nebezpečí pohybu auta zajistěte kola pomocí blokátorů kol.
- Před nakládkou a vykládkou zkontrolujte, aby celá šířka rampy byla uložena na korbě vozidla. Minimální vzdálenost posunu rampy do korby vozidla je 100 mm.
- Řídící jednotka bude vždy uložena tak, aby operátor mohl kdykoliv zkontrolovat průběh nakládky a vykládky.
- U standardních nakladačů s nafukovacími koly je přípustné použití vyrovnávacích můstků s bodovým zatížením 1,3 N/mm2.
- U nákladního zařízení s vysokým bodovým zatížením jako jsou elektrické vysokozdvižné vozíky, paletovací vozíky, vysokozdvižné vozíky a sběrače objednávek s PU koly budou vždy použity můstky s bodovým zatížením 6,5 N/mm2.
Skladem