Elektrohydraulický mùstek se sklopným čelem série DLHI
Elektrohydraulické vyrovnávací můstky se sklopným čelem z řady DLHH jsou nejoptimálnějším zařízením, umožňujícím organizovat nakládací prostor a zajistit rychlou nakládku a vykládku. Při aktivaci se můstek zvedne a čelo se otočí a sklopí. Následně se můstek spouští až na podlahu korby nákladního auta. Systém je tak připraven k použití. Po dokončení nakládky a vykládky se můstek zvedne, čelo se spustí a umístí do svislé polohy, můstek se vrátí do výchozího postavení. Instalace je možná zabudováním a zavěšením.
Různorodost naších nakládacích můstků Vám umožňuje vybrat nejvhodnější řešení pro jakýkoliv podnik.
Parametry | Elektrohydraulický můstek se sklopným čelem série DLHHI |
---|---|
Délka, mm | 2 500/3 000/3 500/4 000/4 500 Rozměry jsou se sklopeným čelem |
Šířka, mm | 1 800/2 000/2 200 |
Délka čela, mm | 400 (500 na vyžádání) |
Pracovní rozsah, mm | od –350 do +550 |
Počet zvedacích válců, ks | 1 (2 na vyžádání) |
Nosnost, kg | 6 000/10 000 jiné pouze na vyžádání |
Teplotní rozsah, °C | –30… +50 |
Barva | černá (RAL 9005) Práškové barvení s předběžným kuličkováním, jiná barva pouze na vyžádání |
Hlavní výhody:
- Samočisticí závěsy mezi můstkem a čelem
- Délka čela je 400 mm (na objednávku lze prodloužit až na 500 mm)
- Při práci s naklopeným nákladním autem lze můstek naklopit do strany o 100 mm
- Díky žlutočernému výstražnému pásmu je vidět, že je můstek nad rampou
- Povrch můstku je z vlnitého plechu zajišťujícího nejlepší spoj s koly nakladače
- Opory čela zajišťují bezpečný příčný pohyb uzavřeným můstkem
- Bezpečnostní systém hydraulického zařízení ihned zastavuje můstek v případě přetržení hadice či náhlého přesunu auta z místa práce
- Boční bezpečnostní krytky chrání před zasažením nohou obsluhy v mezeře mezi můstkem a otvorem v průběhu prací
- Blokovací mechanizmus (podpěra k údržbě) zajišťuje bezpečnou údržbu a opravu můstku
Povrch vyrovnávacího můstku je z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 6 až 8 mm s výškou vlny 0,6 až 2,4 mm. Vyrovnávací můstek je vyroben z ocelového plechu o tloušťce 6 mm s výškou vlny 0,6 až 1,8 mm pro práci při nakládce a vykládce pomocí standardního 4kolového nakládače s nafukovacími koly. Je vyroben z ocelového plechu o tloušťce 8 mm s výškou vlny 0,8 až 2,4 mm pro použití při nakládce a vykládce pomocí zařízení s vysokým bodovým zatížením (například elektrické vysokozdvižné vozíky).
Případné menší deformace horního plechu můstku nemají vliv na funkčnost zařízení. Rampa je vyrobena z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 12 mm s výškou vlny 1,2 až 3,6 mm. Podélné nosníky jsou v provedení z I nosníků 100/120 mm či L profilu o velikosti 140 x 40 x 4 mm, trám z profilu 100/120 mm. U můstků s délkou přes 3500 mm, jsou podélné nosníky a trámy z I profilů 120 mm.
KONSTRUKCE
- čelo
- boční bezpečnostní kryty
- válec čela
- podpěra údržbářská
- zvedací válec
- hydraulická pumpa
- kryt můstku
- výstražné žlutočerné pásmo
- trám
- řídící jednotka
PODMÍNKY PROVOZOVÁNÍ VÝROBKŮ
- K zajištění spolehlivé a bezporuchové činnosti vyrovnávacího můstku je doporučována pravidelná technická prohlídka a údržba.
- Při řízení vyrovnávacího můstku dbejte, aby pracovní zóna byla bez osob a nákladu.
- Při práci vyrovnávacího můstku budou vrata otevřená.
- Zkontrolujte, aby vozidlo bylo zaparkováno správně. V případě nebezpečí pohybu auta zajistěte kola pomocí blokátorů kol.
- Před nakládkou a vykládkou zkontrolujte, aby celá šířka rampy byla uložena na korbě vozidla. Minimální vzdálenost posunu rampy do korby vozidla je 100 mm.
- Řídící jednotka bude vždy uložena tak, aby operátor mohl kdykoliv zkontrolovat průběh nakládky a vykládky.
- U standardních nakladačů s nafukovacími koly je přípustné použití vyrovnávacích můstků s bodovým zatížením 1,3 N/mm2.
- U nákladního zařízení s vysokým bodovým zatížením jako jsou elektrické vysokozdvižné vozíky, paletovací vozíky, vysokozdvižné vozíky a sběrače objednávek s PU koly budou vždy použity můstky s bodovým zatížením 6,5 N/mm2.
Skladem