Elektrohydraulický mùstek s výsuvným čelem série DSI
Elektrohydraulické vyrovnávací můstky s výsuvným čelem z řady DSI patří mezi nejefektivnější zařízení k přístupu skladové nakládací techniky do korby nákladního auta při nakládce a vykládce. Používá se v případech, vyžadujících přesné umístění čela do nákladního auta, například při boční nakládce či při minimálním prostoru mezi okrajem nákladního auta a naloženým nákladem. Čelo umožňuje použití s auty užšími než šíře vlastního čela. Můstek se při aktivizaci zvedne a čelo se vysune, můstek pak spouští až čelo dosáhne podlahy korby vozidla. Po skončení nakládky a vykládky se můstek zvedne a čelo zasune, můstek se vrátí do původní pozice. Instalace je zavěšením či zabudováním.
Různorodost naších nakládacích můstků Vám umožňuje vybrat nejvhodnější řešení pro jakýkoliv podnik.
Parametry | Elektrohydraulický můstek s výsuvným čelem série DSI |
---|---|
Délka, mm | 2 500/3 000/3 500/4 000 Rozměry jsou se zasunutým čelem |
Šířka, mm | 2 000/2 200/2 400 |
Délka čela, mm | 500/1 000 |
Pracovní rozsah, mm | od –430 do +480 |
Počet zvedacích válců, ks | 2 |
Nosnost, kg | 6 000/10 000 jiné pouze na vyžádání |
Teplotní rozsah, °C | –30… +50 |
Barva | černá (RAL 9005) Práškové barvení s předběžným kuličkováním, jiná barva pouze na vyžádání |
Hlavní výhody:
- Délka čela 500/1000 mm,
- Při použití s nakloněným vozidlem lze můstek naklonit do strany až o 100 mm,
- Díky žlutočernému výstražnému pásmu je viditelné, kdy je můstek nad rampou,
- Povrch můstku je z vlnitého plechu, zajišťujícího lepší spojení s koly nakladače,
- Opory zajišťují bezpečný příčný pohyb můstkem,
- Bezpečnostní systém hydraulického zařízení ihned zastavuje můstek v případě přetržení hadice či náhlého přesunu auta z místa práce,
- Blokovací mechanizmus zajišťuje bezpečnou údržbu a opravu můstku
Povrch vyrovnávacího můstku je z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 8 až 10 mm s výškou vlny 0,8 až 3,0 mm. Vyrovnávací můstek z ocelového plechu o tloušťce 8 mm s výškou vlny 0,8 až 2,4 mm je určen k použití při nakládce a vykládce pomocí standardního 4kolového nakladače s nafukovacími koly. Vyrovnávací můstek z ocelového plechu o tloušťce 10 mm s výškou vlny 1,0 až 3,0 mm je vhodný k použití při nakládce a vykládce s přípustným zatížením můstku až 10 000 kg. Případné menší povrchové deformace můstku nemají vliv na funkčnost zařízení. Čelo je vyrobené z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 12 mm s výškou vlny 1,2 až 3,6 mm. Podélné nosníky jsou v provedení z I nosníků 100 až 120 mm či L profilu o velikosti 187 x 70 x 4 mm, trám z profilu či z I profilů 100 až 120 mm.
KONSTRUKCE
- PVC přední clona
- čelo
- válec čela
- zvedací válec
- hydraulická pumpa
- kryt můstku
- trám
- výstražné žlutočerné pásmo
- řídící jednotka
PODMÍNKY PROVOZOVÁNÍ VÝROBKŮ
- K zajištění spolehlivé a bezporuchové činnosti vyrovnávacího můstku je doporučována pravidelná technická prohlídka a údržba.
- Při řízení vyrovnávacího můstku dbejte, aby pracovní zóna byla bez osob a nákladu.
- Při práci vyrovnávacího můstku budou vrata otevřená.
- Zkontrolujte, aby vozidlo bylo zaparkováno správně. V případě nebezpečí pohybu auta zajistěte kola pomocí blokátorů kol.
- Před nakládkou a vykládkou zkontrolujte, aby celá šířka rampy byla uložena na korbě vozidla. Minimální vzdálenost posunu rampy do korby vozidla je 100 mm.
- Řídící jednotka bude vždy uložena tak, aby operátor mohl kdykoliv zkontrolovat průběh nakládky a vykládky.
- U standardních nakladačů s nafukovacími koly je přípustné použití vyrovnávacích můstků s bodovým zatížením 1,3 N/mm2.
- U nákladního zařízení s vysokým bodovým zatížením jako jsou elektrické vysokozdvižné vozíky, paletovací vozíky, vysokozdvižné vozíky a sběrače objednávek s PU koly budou vždy použity můstky s bodovým zatížením 6,5 N/mm2.
Skladem